tisdag 15 september 2009

Mina nya stövlar!


Jag e sååå nöjd med mina nya stövlar som jag köpte i Sverige i lördags! Jag fick på mig ett par som faktiskt går över mina knubbiga vader! Jihuuuu! Sen blev det 98 % av en garderob och lite annat smått och gott! Bla en spikmatta som jag legat på nu 2 kvällar i rad, riktigt skönt faktiskt. En lång dag, men är riktigt nöjd med det jag kom hem med!
Just nu är jag så trött på mitt jobb och jag har ingen lust att jobba mer, vill byta jobb! Inget annat än gnäll och tjat hela tiden! Blääää!

6 kommentarer:

Alexandra sa...

SNYGGA!!! Köpte själv nya stövlar på Maguiqe härom dagen. Hitta oxå ett par som gick över mina vader, mina är oxå lite knubbiga =) kram

Ida sa...

Vi kan ha en deal ;)
Du börjar studera till servitör, så kan jag jobba för dig i stället!
Visst låter det ganska bra va? :D
Så om du kommer och köper kaffe så kanske du kan få lite rabatt :D

Trollmamman Lowa sa...

Åååh, jag älskar skor! Jätte fina stövlar och det var du värd att unna dig.. tänk vad mycket gladare man kan bli av att få shoppa lite granna.
Ha de gott! Kram

Matilda sa...

snygga stövlar! Verkar som många har problem att hitta såna som går över vaderna, är så irriterande när de inte gör det!

Jenny sa...

Hej darling! Måste ju säga att lite avundsjuk blir man allt.. dom är superfina.. jag får hålla mig till karlskor jag =( Hoppas vi ses snart.. från fredag är det fullt jobb i 10 dagar varav 1 ledig, ioförsig både kvällar och morgnar men endå.. måste få in en date... *kram

Erica sa...

Snygga!! Kan precis se dej i dem också. Tror de passar dej alldeles toppen :-)

Trist att du känner som du gör med jobbet. Inte kul alls när det blir sådär...hoppas det ordnar upp sig snarast!!

Kramen till dej