fredag 4 september 2009

Ny frisyr, ny färg!

Och helst skulle jag inte ha några nya bekymmer, men tyvärr.. Pratade med mamma idag, hon var och röntgade sig igår och fick väl inga goda nyheter direkt. Det var samma tumör som sist som dom tydligen inte fick bort med cellgifterna förra omgången. Sen hade hon tydligen nåt på tarmarna också, men ingen operation är planerad utan fortsatt cellgiftsbehandling. Sen har hon ju haft ont på tungan också, och läkaren tittade på den i 3 omgångar och hade väl inte direkt några goda nyheter där heller. Kan vara cancer det också :( Usch vad jag blir ledsen, vill inte att mamma ska ha det här! Jag vill ha en frisk mamma som kommer att få uppleva sina barnbarn länge till!
Nu då till mig och min nya frisyr.. Blev lite kortare än jag hade tänkt, men är ändå väldigt nöjd, och har bara fått positiva komplimanger. Förutom av Emma, hon tyckt jag var ful! Kommentera gärna och säg vad ni tycker!

12 kommentarer:

Millen sa...

Jag tycker det var jättesnyggt! En gång när John var liten och han var hos Tommy och hans dåvarande sambo så kände han inte igen mig när jag kom och hämtade honom. Mia fick bära honom till bilen, han vägrade bli buren av mig. Men nästa morgon han vaknade var allt som vanligt igen.

Millen sa...

Jag hade alltså varit och klippt mig medan har var där:-) det glömde jag skriva...

Alexandra sa...

Verkligen tråkigt med din mamma! Lider med er.
Frisyren är skitsnygg. önskar jag oxå sku passa i nåt sånt eller ha ork att fixa det. mitt är ju så självlockigt så jag måste ju platta alltid. Så nu odlar jag långt... igen!

Matilda sa...

Jättesnyggt tycker jag!

Djinni sa...

Oj stackare.. fy vad jag hatar cancer!!!


Men du är het i din nya frisyr... passar dig jättebra =) saknar dig, ska bli kul att ses imorrn... *kram

jeppe sa...

Tråkigt med din mamma...


Jättefin frisyr!

Ida sa...

Jag såg dig idag på Esso,
och jag tycker det är mycket snyggare i verkligheten! :D
Du passar verkligen i de där :)
Jag skulle aldrig våga klippa migg hår kort igen..

Matilda sa...

Säger som du sa till mig: Skitsnyggt! Du passade verkligen i lite mörkare hår!

Men det med din mamma lät inte så roligt. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns. Skickar lite styrka i alla fall! Kram!

Lowa sa...

Det där passar dig utmärkt! Fy bubblan vad orättvist att din mamma inte mår bra, det önskar man ingen. Tänker på er och kom ihåg att ta hand om dig själv också. Kram

Erica sa...

Faktiskt så måste jag nog meddela Emma att hon ser ut att ha fel den här gången ;-)

Hoppas få se det på riktigt också, men enligt bilderna ser det riktigt, riktigt bra ut tycker jag!

STOR kram till er

Camilla sa...

Tråkigt med din mamma. Det vart fräsch frisyr :-)

linda sa...

snyggt tycker jag, du passar i kort. har tänkt på mor din och hoppades på att hon sku slippa lindrigare undan, måste ses snart igen, kramar