tisdag 15 april 2008

Bläää för allt

Idag är en dag då jag tycker allt är blä! Jobbet suger och därmed så är ju resten förstört.. Jag har stått hela dan i kassan idag och det känns i mina fötter, rygg och ben. Det är inte meningen att jag ska stå där mer... Dessutom fick jag bara en halvtimmes lunch och alldeles för tidigt i min smak. Dessutom är jag fortfarande halv illamående sen magsjukan som jag fick iallafall i helgen. Så där missade jag 10 söndagstimmar från min lön och mitt närvarotillägg. Alltså blir maj månad en fattig månad. Hela familjen alltså mina föräldrar och min bror fick också magsjukan det är bara Conny som har klarat sig hittills. (peppar, peppar) Nu vill jag bara ha sommar utan bobbor och dagis... Dessutom längtar jag efter mina barn har inte sett Elin sen lördagmorgon och Emma sen söndagkväll. SAKNAR!!!! Puss på er mina änglar! Jag kom på en annan sak som Emma sa så roligt här förut. Dom hade varit ute å gått på dagis och plockat kissungsägg... Det är då förstås videkissor. Tänk vad barn kan hitta på roliga ord och uttryck! Alltid något som piggar upp en dålig dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om din helg var schemalagd ska du ju ha betalt för den även om du blev sjuk! Det hoppas jag att du får!! (Vet en del arbetsgivare som gärna glömmer den detaljen..)

Anonym sa...

Haha! Kissunderlägg.. vad får dom allt ifrån? :-D