måndag 28 april 2008

Jävla jobb...

Jag är totalt less på mitt jobb nu igen, funderar på att säga upp mig. Och det skulle jag om jag hade råd.. Jag kryssade i att jag ville ha semester midsommarveckan och 3 i augusti, fick jag det? Nej jag ska jobba hela midsommar, när Conny är ledig för första gången sen jag träffade honom.. Jag är bitter! Jag räknade ut att om jag jobbar som jag gör nu så blir jag ledig midsommar 2010. Bitter, bitter blir jag. Det suger att jobba alla jävla storhelger som man vill spendera med familjen. Det är ju inte så att jag vill vara ledig midsommar för att jag vill supa hjärnan tom på celler, utan för att jag vill fara till midsommarstången med mina barn. För Emma älskar verkligen att sjunga och dansa runt stången. Varför va det inte jag som vann över 5 miljoner på lotto i helgen? Då kunde jag ha ringt till chefen och sagt att han kunde stoppa upp jobbet i .....!
Och imorgon blir man ett år äldre igen då typ 22 år eller? (In my dreams) :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Sök nytt!!! Jag är sugen på att söka jobb... men har bara 1 år kvar. Men till det utbildningsprogram jag har sökt är det så många sökande så man måste tenta för att komma in. Det suger! Kommer jag inte om jag vill gå kvar! Då är ju det här året ganska bortkastat...

Anonym sa...

Jag känner likadant ;-) Är ganska less på att jobba när andra är lediga vid det här laget, om jag inte trivdes så bra med mina arbetskompisar skulle jag ha dött för länge sedan...