tisdag 1 april 2008

Ännu mera vårkänslor!


Ja idag är det vår ute! Men hur länge det håller i sig får vi väl se... Jag tänker inte byta till sommardäck riktigt ännu iallafall. Idag har det varit en lite stressig dag för mig på jobbet, det märks att det snart är sommar. Fick typ 7 mail idag med 7 bokningar på varje.. Vi brukar typ få högst ett i veckan... Jag hoppas att det inte blir lika stressigt imorgon. I och försig så går ju dagen mycket fortare än om man inte har nåt att göra. Men ska jag orka på core imorgon kväll så vill jag inte vara slutkörd redan när jag slutar jobba. Igår var vi på 20-årskalas till Connys kusin S. Och det är ju alltid kul att träffa släkten men att man aldrig kommer hem tid. Barnen var ganska trötta i morse, jag med för den delen. K hade med sig hunden som hon är "barnvakt" åt och Elin älskade att jaga den och den blev rädd för henne. Ursäkta K. om det blev jobbigt och tack för att du var lite lektant. Nu får du säkert komma på Emmas kalas i sommar, för om man inte gör som hon vill brukar hon säga att man inte får komma på hennes kalas. Och det har jag fått höra ett antal gånger vid det här laget. Ha en skön vårkväll alla bloggare och vänner!

1 kommentar:

Karro sa...

Haha, vilken tur jag har! Jag kommer gärna på Emmas kalas :)

Jag tyckte det gick jättebra med hunden och barnen. Det är bra både för barn och djur att få träna sig på att ta hänsyn till varandra tycker jag.

Riktigt trevligt att träffa er alla!