måndag 21 april 2008

Våren är här nu äntligen!

Jag hoppas iallafall det, för kommer det mer snö nu så blir jag deppad... Det var verkligen fint väder hela helgen och vi tog vår första grillning för året. Mums! Barnen var ute så gott som hela lördagen från typ halv elva till sju på kvällen, men det var nog lite väl kallt för det blåste iskalla nordliga vindar. Men igår var det lite bättre. Vi hade besök av Emmas bästisar igår, första gången sen dom kom hem från Filippinerna. Som hon hade längtat efter dom. Igår dog även Y´s mamma, nu när vi äntligen fått klartecken att vi skulle få köpa huset så får vi tyvärr vänta lite längre. Men det är väl en bagatell, jag beklagar Y för din mamma. Det var dock bra att hon slapp lida. Hon har ju levt ett långt liv, men det är ju alltid tråkigt när någon dör även om man är gammal.. Idag ska vi fara till Lemland och hälsa på L, E och A. Kul och träffa en liten knodd igen! Det är tur att man kan få träffa bebisar ibland, för jag vill verkligen inte ha fler barn även om man kan bli bebis sjuk och när man ser sina egna bebisar växa och bli stora så fort. Emma plockade lite blommor i torsdags och tyckte att jag skulle lukta på dom, för dom luktar så romantiskt sa hon... Gulleplutt!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Alltså Yngves mamma är??? Ifall det är hon jag tänker på!!! kram