lördag 3 januari 2009

Min stackars lilla Elin

Hon hade så ont i magen igår kväll! Hon har ju samma problem som Emma hade som mindre, att hon håller sig och inte vill bajsa. Och hon bara skrek och sa att hon hade ont i magen. Jag blev ju så orolig och började tänka på blindtarmar och sånt.. Men till slut så satte vi in microlax, och hon bajsade i sömnen ut en stor klump, stackarn! Sen var hon pigg efter att ha sovit 1,5 timme. Så sen var hon uppe till halv 3 i natt.. Mindre kul, men jag är glad att hon mådde bättre iallafall. Hon ligger fortfarande och sover nu, lilla trollet mitt!
Igår kväll hade vi lite festligt här, Farmor, Yngve, Farbror Thomas och Tant Camilla och John var här på middag som farmor bjöd på. Tack så mycket för en trevlig kväll! Vi åt , drack gott, sen spelade vi spel, som även Emma var med på! Yatzy, memory och domino. Jättekul att Emma kan vara med på ett hörn i det. Hon är så duktig min "lilla" flicka! Idag åker Thomas och Camilla hem till Sverige igen, vilket kommer att bli ledsamt för Emma, som älskar att leka med Milla! Hon grät så när dom hade åkt hem i natt. Tant och Farbror, ni måste komma och hälsa på oftare!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten :-) Ja vi får se till att komma oftare.