lördag 24 januari 2009

Längesen..

Ja som sagt har det inte funnits så mycket att berätta om. Och dessutom så har Emma ockuperat datorn hela kvällarna. Vi har hittat så bra spel för henne på spela.se. Klä om, sminka, fixa frisyrer osv. Hon älskar det.
Idag har vi haft besök av kusin Emil. Han har växt så mycket och blivit så stor! Och fortfarande såååå söööööt!
Sen har jag då börjat mitt nya liv. Inget sött i veckorna. Skitjobbigt på jobbet, när man ska sitta och titta på godishyllorna dagarna i ända. Hemma på kvällarna är det inga problem. Och lördagar då får jag äta, men det är ju det att jag inte är det minsta sugen nu! Suck vad ska man göra? Visst det är väl bara att strunta i det då, vad är bättre än det! Men jag skulle faktiskt vilja frossa...
När det blir ljusare ska jag och Conny turas om att gå hem från butiken, medans den andra hämtar barnen från dagis. Det blir ungefär 5 km. Och bara våren är här ska vi börja cykla, för då kan man ju ha barnen med! Hoppas bara att jag håller detta nu!
Lite bilder från dagens besök. Dessa 3 små sötnosar!

Min lilla Elin med lilla kusin Emil







Emma med lilla kusinen i famnen


3 kommentarer:

Alexandra sa...

Fan va duktig du är!! Jag vill oxå kunna allt onyttigt vara men d GÅÅÅR inte. Men idag ska jag ta tag i träningen igen. Ett steg i rätt riktning.
Sen sa Jenny en bra grej, vi borde käka middag allihopa! Kanske här hos oss så har vi närmare till stan i fall vi blir sugna =) KRAM

Anonym sa...

Duktigt att ni ska börja gå från jobbet. Få se om jag klarar att cykla till och från jobbet när det blir varmare. Man får ju inte bli soffpotatis bara för att man är gravid ;-)

Anonym sa...

Hej! Tänkte säga att vi fixar middag imorgon, gör en gryta som bara kan värmas sen imorgon när ni kommer. Slutar ju jobba 20. Vi ses :-)