lördag 24 januari 2009

Sju sanningar om mig

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

har utmanat mig.

1. Jag borde gå ner 10 kg till sommaren (hur ska det gå till?).
2. Jag är sjukligt nojig över magsjuka (men det vet dom flesta i min omgivning).
3. Jag är jätteduktig med mitt uppdrag att hålla mig från sötsaker i veckorna!
4. Jag har väldigt dåligt tålamod, när barnen krånglar.
5. Jag "skriker" lite för mycket med mina barn p.g.a föregående punkt.
6. Jag saknar att få ha egentid, sen jag började jobba mån-fre.
7. Jag hör alldeles för sällan av mig till mina vänner, och jag saknar att få umgås med mina vänner.

Jag utmanar:
Alexandra
Erica
Ulli
Victoria
Camilla
Matilda
Jenny

Tyvärr kunde jag inte länka till dom som jag utmanar, jag fick inte det att funka..

1 kommentar:

Victoria.diederichs sa...

de e lugnt, finns ju att skriva om, men de e värre me att hitta nån att utmana :P :) Kram hoppas alla mår bra i familjen