fredag 2 januari 2009

2009

Redan 2 dagar in på det nya året. Och jag har som vanligt inte gett något nyårslöfte, för jag kan ändå inte hålla dom. Nyårsafton blev riktigt bra! Vi åt tacos som alltid är lika smaskens. Sen blev det cheesecake och dajmtårta till efterrätt, mmmm... Raketer sköts, men Elin var som vanligt livrädd och ville bara gå in. Men jag tror det var lite bättre eftersom hon fick hörselskydd på sig. Sen skålade vi in 2009! Efter att vi stått ute i 20 minuter så kände jag inte av mina tår längre så vi gick in igen, åt lite snacks, och drack lite mer läsk. Sen vid halv 2 for jag och flickorna hem. Dom somnade så fort huvudet las på kudden. Stackars tjejer, vad trötta dom var. Men dom är så duktiga! Sen sov vi till 11! Gårdagen var en riktig slappardag, vi gjorde absolut ingenting! Jag och Conny satt och såg på Vänner hela dagen. Dom hade maraton på 5:an. Men idag ska vi göra lite iallafall, som att städa igen. Inget kul, men ett måste! Det är så skönt att jag nu är ledig till tisdag, onsdag är det jobb igen.

1 kommentar:

Fredrika sa...

Gott Nytt År till er alla!! Härlig kusinbild du har här på bloggen :)
Hoppas allt e bra med er. Kram