tisdag 30 december 2008

Mindre än 30 timmar kvar!

Det e ju helt sjukt hur snabbt ett år går! Jag hinner verkligen inte med. Förra måndagen "firade" jag att jag varit anställd 11 år på RBS. Kan ni förstå 11 år!?!?! Jag fattar inte vart tiden tar vägen, jag har sagt det många gånger men jag säger det igen. Emma är nu nästan 4,5 år och Elin över 2 år. Jag tycker jag just gick omkring och väntade Emma.. Nåja, det är bara att inse att äldre man blir desto fortare går tiden.
Imorgon jobbar jag väl som vanligt, sen blir det till Connys moster på nyårsmiddag med tjocka släkten. Även Thomas och Camilla kommer ju, så nu får jag känna på en liten bebismage! Kul! Sen sviker ju min man mig och far till arken för att spela igen. Även lördag. Och måndag. Är det någon som vill komma och hålla mig sällskap nån kväll?

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!

3 kommentarer:

Milla sa...

Gott Nytt ÅR. Kramar Milla

Alexandra sa...

sorry... drar till thailand på fredag ;) Annars kunde jag hålla dig sällskap. Gott nytt år! kram

Anonym sa...

Gott nytt år till hela familjen!