fredag 5 december 2008

Lite mycket..

att stå i just nu. Känns som om jag aldrig hinner blogga mer. Trött är man när man kommer hem från jobb, och sen är det fullt upp att fösöka få barnen i säng, och sen försöka få lite tid för sig själv. Och då prioriterar jag faktiskt tv:n brevid min man i soffan.
Imorgon blir det då firmafest och jag ser fram emot det jättemycket! Det blir lite att ladda batterierna så man orkar ett tag till! Hoppas verkligen att man e lika på g imorgon. Det blir ju att stiga upp ganska tidigt, ska åka hemifrån kvart över 10... Men jag får väl sova på bussturen :) Men jag har fortfarande ingen aning vad jag ska ta på mig! Varför ska det alltid vara så svårt med kläder? Jag skulle vilja ha kjol, men jag känner som om det kommer ut två tjocka stubbar där underifrån.. Och jag har inga passande stövlar heller. Så det blir väl jeans som vanligt med en gammal top...

Inga kommentarer: