söndag 14 december 2008

Lucia och pepparkaksbak!

Veckan har varit fullspäckad med program! I torsdags var det julfest på dagis och barnen är så fruktansvärt duktiga på att komma ihåg sångtexter och även på att sjunga förstås. Men det är ju tack vare den duktiga personalen på kotten! Sen var det lucia på lördagen och då fyller ju även barnens farmor år, så vi for till Isaksö och lussade för henne och gammelmorfar! Och mina flickor är så duktiga, Emma sjöng nästan helt själv hela versen! Och idag har vi bakat pepparkakor i massor, tyvärr kom jag inte ihåg att dokumentera det.. Ibland undrar jag varför jag har kamera! Och imorgon är det jobb som gäller igen.. Men barnen har jullov nu till den 7 januari!






3 kommentarer:

Karro sa...

Trevligt värre med bakning! Det är så fint när barnen lussar! Kanske jag skulle ha tid att komma ut och hälsa på nåt på jullovet...

Jessica sa...

Det skulle vara kul! Vi har jullov från 1 januari till den 6 januari. Hör av dig. Kram!

Anonym sa...

Vad mysigt. Måste också baka pepparkakor :-) Vad söta lussetjejerna va.