söndag 7 december 2008

Att det alltid...

..finns någon som måste utmärka sig på en fest, det tycker jag att e lite underligt. Igår var vi då på firmafest och jag hade faktiskt riktigt roligt stundtals! Vissa stunder var det mindre roligt.. En herreman i våran personal som blev lite för överförfriskad och betedde sig lite mer gubbsjukt än någon annan jag varit med om. Tafsade även lite på mig och det blir verkligen obehagligt. Och det värsta är att han är så himla trevlig i nyktert tillstånd, men han minns väl inget imorgon så han skäms säkert inte. Julboret var faktiskt helt bra, och jag åt tills jag hade maten upp i öronen. Så sen blev man ju en aning slö! Men på väg tillbaka från kapellskär hade jag riktigt kul, dansade lite med några kolleger och pratade lite skit. Efter Rosella for vi hem till T och festade vidare, sen blev det då Arken och jag vet inte men jag kan verkligen det där nu och stället är definitivt överskattat. Fick även en pratstund med min makes ex och vi redde väl ut att vi inte har nåt otalt med varandra! Tack T för det, jag uppskattade faktiskt ditt intiativ!
Imorgon är det då jobb som gäller igen, suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kanske är då man ser vilka människor dom egemntligen är när dom är fulla. Vad vet jag... Lät ändå som det va trevligt :-) Tror tyvärr det inte blir något julbord på mitt jobb i år.