tisdag 16 december 2008

Usch vad mätt jag e´!

Åt just ett ton spaghetti och köttfärssås.. Och knäckebröd med groddar på, som har blivit min nya favorit. Och nu känns det som om jag inte kommer att kunna röra på mig på 2 timmar..
Full fart på jobbet just nu, och värre blir det imorgon, då våra populära blommor kommer igen. Plus att jag har typ beställt varor som ska räcka över jul, kanske två häckar eller nåt sånt.. Det kommer att bli en slitsam dag imorgon. Men det är ju snart julledigt! Skööööönt! Efter jobbet imorgon blir det julklappshandel, det sista jag har kvar. Till min pappa, bror, Elin och maken min. Men jag har fortfarande ingen aning vad jag ska köpa ännu. Suck, varför ska det vara så svårt att hitta på något åt det manliga könet för? Har ni nåt tips åt mig?

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag och Konny köper int åt varandra i år. Vi beställde ett ps2 istället =) jag är heeelt färdig nu med alla julklappar. Jag hoppas att jag kommit ihåg alla. kramar