söndag 1 februari 2009

Shoppingresan

I Fredags for jag och min käre make till Sverige för att handla lite grejer till toaletten där uppe. Vi fick mycket handlat, eftersom inga barn var med. Toastol, handfat och underskåp och spegelskåp. Nu fattas bara en matta till golvet och panelen till väggen. Och färg förstås.. Men det ska spacklas en gång till minst, jag har gjort det en gång, men nu ska det slipas och sen spacklas en gång till. Jag vill bara ha det färdigt nu, så vi kan flytta upp igen. Sen köpte vi även en säng åt Elin. Hoppas bara hon vill sova där nu, jag vill verkligen bli av med henne från vår säng..
På kvällen åkte vi till Thomas och Camilla, och fick en god middag! Tack så mycket för mat och husrum! Det är så trevligt att träffa er och få umgås lite utan barn! Synd bara att jag och Conny var så trötta så vi somnade i soffan...
Efter nattens sömn och frukost så for vi till "stan" och shoppade lite till! Alltid lika kul att gå i affärer, men inte med 2 karlar som stressar på en när man tittar på kläder.. Men det gick väl ganska bra ändå.
Nu ska jag gå och göra barnen redo för sängen, för det är upp tidigt till dagis imorgon igen!
Lite bilder på det inköpta:
Toamöblemanget:


Elins nya fina säng!

3 kommentarer:

Karro sa...

Fina grejer ni shoppat! Jag vill också ha något eget att inreda, har tröttnat på alla dessa hyresgrejor man bor i.

Anonym sa...

Å, den sängen var ju kanonfin!! Var hittade ni den?

Fint möblemang till toan också, för den delen :-)

Hälsa familjen från oss

http://cias-75.blogspot.com/ sa...

Vackert! Vill oxå ha!