söndag 22 februari 2009

Jobb imorgon

Usch, vad tråkig den här semestern blev. Sjuka barn, och nu även jag.. Ont i halsen, nyser och allmänt dåsig.. Nåja vi har iallafall fått lite gjort i rummet på övre våningen. Det är bara lite lister kvar att måla, sen är det färdigt för inflyttning! Skönt! Men jag tror vi väntar med att flytta dit tills toaletten är färdig där uppe. Mattläggaren borde komma på tisdag, om han nu håller vad han har lovat dvs. Han är ju hantverkare och dessa människor litar jag inte ett dyft på! Så om ett par veckor flyttar vi sängarna dit upp! Förstås är det väl lite pyssel kvar som att tvätta fönster, sätta upp gardinstänger, köpa gardiner eller sy dom och städa förstås!
Idag var vi till museet och kollade in Alfons Åberg. Barnen tyckte att det var roligt, men jag vet inte om jag blev så imponerad direkt. Men det är väl huvudsaken att barnen är nöjda! Nej nu ska jag gå och slappa en stund framför tv:n innan sängen kallar! Godnatt!







1 kommentar:

Alexandra sa...

härligt att komma tillbaka till jobb. Vi börja ju skolan idag efter sportlovet... slage jävla slött!!! Bara 3 veckor kvar i skolan, sen skriva slutarbete i 2 veckor och sen praktik!!! Bara att bita ihop.