tisdag 7 december 2010

Dag 1 - Presentera mig själv

Jag är då en "tjej" som är född 29 april 1977. Jag föddes ungefär en månad för tidigt i Åbo, där dom satte igång mig. Mammmas och min blodgrupp passade inte ihop och jag måsta byta blod när jag föddes. Jag växte upp med mina föräldrar och min storebror på Doppingvägen i Västernäs. Jag har då alltså bott i lägenhet hela mitt liv tills jag flyttade ut hit till Geta. Jag gick efter högstadiet på Frisörlinjen på Ålands Yrkesskola i 3 år. Jobbade i ca 2 år på Salon Locky i Sittkoffs sen hade jag en kort karriär som sjöman. Efter det började jag jobba på Esso och jobbar där även idag. Jag går just nu i Handelsläroverket på vuxen distans för att bli merkonom.
Jag har 2 barn och en äkta make som jag älskar mer än livet självt! För det mesta känner jag mig lycklig, men däremellan är allt åt skogen! Jag är för det mesta en väldigt snäll person men med dåligt morgontålamod! Har ganska lätt till skrattet och tycker om dåliga skämt!
Mer kommer jag inte på just nu!

3 kommentarer:

Mitt lilla face sa...

visst är det svårt att skriva om sig själv,
men du gorde det bra

Anonym sa...

Bra presentation! Helt plötsligt känner jag dej ännu bättre!, Hoppas allt är bra med er, hälsa familjen.
Kram från kusinen

Camilla sa...

Jag känner mig helt hjärndöd när jag ska göra en presentation av mig själv, det är svårt. Ändå kan jag babbla hur mycket som helst om mig själv annars :-) Bra presentation!