onsdag 22 december 2010

Dag 16 - Min första kyss

Den första kyssen.. Jaha, det var med en kille som heter Daniel som gick i samma klass som mig, vi gick väl i femman - sexan nånting. Vi satt hemma hos mig i min säng och gosades och kysstes. Tunga å allt! Kommer ihåg hur det pirrade i hela kroppen. Men mera av det blev det inte. Jag har för mig att jag blev retad för att vi var tillsammans så jag gjorde väl slut. Suck!
Men den första kyssen med min man då, oj vad härligt det var! Jag var ju kär så in i norden då! Det är jag ju fortfarande men det är lite annat när man är så där nykär. Och dessutom lite förbjudet!
Jag måste bara berätta lite om före vi över huvudtaget hade börjat träffas. Vi jobbade ju tillsammans så vi kände varandra ganska bra. Vi hade alltid lunch samtidigt så vi satt alltid och pratade. Det var julannandagen och han hade frågat mig om jag kunde betala en räkning åt honom för han skulle åka till Sverige. Jag var på jobb och väntade att han skulle komma. Varje gång jag såg en grå volvo hoppade mitt hjärta till och det var då jag fattade att jag var kär. Det tog ju några månader innan det blev något mer, men den känslan jag hade då när han kom in uppklädd och inte hade arbetskläder på sig. Shit vad snygg han var! Och är ännu!

Inga kommentarer: