fredag 17 december 2010

Dag 11 - Mina syskon

Kennet är min storebror och är 2 år och 7 månader äldre än mig. Vi bråkade som vanliga syskon när vi va små. Ända tills jag kom upp i tonåren, då kom vi bättre överens. Han stöttade mig om jag var ledsen när min pojkvän gjort slut. Han är en snäll och omtänksam bror. Han jobbar som någonsorts datanörd :) Ja, han fixar nåt med program. Han är nu tillsammans med Fredrika och dom har en underbart söt son som heter Emil. Fasters gull! Sen jag fick barn har även våran relation blivit bättre och han har alltid varit älskad av Emma och Elin. Han är en riktig lekfarbror (morbror).
Sen har jag en halvsyster som jag inte direkt vet speciellt mycket om. Det är min pappas barn och hon är nästan 30 år äldre än mig. Hon har 4 barn varav ett är ett år äldre än mig. Min pappa har ingen kontakt med henne och därav har inte jag heller haft det. Men tack vare Facebook har vi nu fått kontakt och vi har pratat lite grann. Det skulle vara kul att ha mera kontakt och det kanske blir så längre fram. Den som lever får se!

Inga kommentarer: