tisdag 28 december 2010

Dag 17- Mitt favoritminne

Det är nog svårt att säga ett favoritminne. Det finns ju så många! Förstås är det när mina barn föddes, när jag träffade Conny, när vi var till Lanzarote, när jag umgåtts med mina vänner. Men det närmaste favoritminnet är nog julafton! Min hela familj var här, de enda som saknades var Thomas, Camilla och Siri. Jag känner att det kan vara sista julen som jag firar med hela familjen. Jag hoppas att det inte stämmer och att mamma kämpar emot cancern, men så liten och sliten och trött och slut hon är just nu vet man inte!
:(

2 kommentarer:

Mitt lilla face sa...

hoppas på ett bra nytt år , med fina nya minnen
http://mattsjansson.blogspot.com/

Camilla sa...

Ja hade vi åkt över till jul kanske den här lilla hade velat komma ut nån gång ;-) Hoppas vi ska kunna vara på Åland nått år i alla fall. Kram