måndag 13 december 2010

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har 2 bästa vänner.
Den ena Linda och den andra Jenny. Linda har jag känt sedan vi gick i frisörlinjen tillsammans. Och vi har upplevt sorg, glädje och kuligheter ihop. Festat i vår ungdom, förlovat oss i varandras sällskap och så mycket annat. Hon är den vän som jag har haft längst, och även fast vi inte träffas så ofta betyder hon väldigt mycket för mig!
Jenny och jag har inte känt varandra så länge men har kommit varandra väldigt nära. Vi bor nära varandra och har därmed lättare att träffas. Vi har inte upplevt så mycket tillsammans annat än roligheter, och även lite sorg. Vi partajar ibland och vi bara hänger ibland. Men oftast har vi barnen med och då blir det ganska lugnt. Rest till Lanzarote tillsammans, vilket var en väldigt trevlig upplevelse.
Jag älskar mina vänner för det som dom är och jag vet att dom ställer upp för mig om jag behöver dom! Ni betyder väldigt mycket för mig! Kram!

1 kommentar:

Jenny sa...

Sötnos!! =) Blir ju generad =) Är väldigt glad att jag har fått lära känna dig!