söndag 2 november 2008

100 inlägg

har jag kommit upp i nu. Det är väl inte så mycket, men en kul siffra. Det kommer säkert att fortsätta ett tag till. Jag tycker det är skönt att lufta sina tankar och känslor här. Som terapi liksom, och det kan jag nog behöva nu. Mamma, lilla mamma, det går inget vidare med hennes cellgiftsbehanlingar. I torsdags fick hon en ny, men efter bara ett litet tag reagerade hon igen, fick skyhögt blodtryck och svårt att andas. Låg på akuten till halv tolv på natten. Sen blev hon ju då orolig för pappa som var ensam hemma, så det gjode väl inte underverk för hennes blodtryck heller. Jag förstår inte varför dom inte byter cellgifter och testar nåt annat. Hon får ju knappt i halva innan det blir så där. Och jag blir och tänka på att då kanske det int tar bort det där monstret som finns inom henne - cancern. Jag vill bara att mina föräldrar ska bli friska nu!!!!!
Idag ska vi få besök av Emmas och Elins kompisar. Så det blir full rulle här om ett tag!
Ville bara lägga upp en bild på min snart 2-åriga tös. Lilla skruttan!

3 kommentarer:

Karro sa...

Du verkar ha det kämpigt just nu. Skulle ha velat finnas där för dig nu!

Många varma kramar!!

Jessica sa...

Karro jag vet att du finns där för mig, fast du inte är här personligen. Det betyder mycket att du läser min blogg och ger mig upplyftande ord ibland! Kram!

Anonym sa...

Kram på dig, usch vad jobbigt!