söndag 16 november 2008

Sötnosen!

Lilla Emil, vad han är söt! Det är nästan så man blir sugen på en bebis till. Nääääää, jag skoja bara! Men det är alltid trevligt att låna lite! Nu dröjer det 2 veckor tills jag får se honom igen. Längtar! Jag skulle faktiskt kunna låna honom en lite längre stund någon gång. Men det är väl kanske lite tidigt ännu. Jag brukar tycka om att gosa med bebisar, men nu är det nog lite mer speciellt när det är min brorson! Se bara vad söt han är!


Sen firade vi ju förstås Elins 2-årsdag också. Tack så mycket för alla presenter! Lagade en lite finare tårta än till hennes riktiga födelsedag. Jag hade inte så mycket hemma att dekorera med så jag fick använda grädde med oboy i. Men det blev ganska fint. Men min bror frågade om jag hade satt kaviar på tårtan, det kanske liknade lite, förutom färgen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusigt!!! :-)