fredag 14 november 2008

Grattis Camilla och Thomas!

Mina barn ska få en kusin till! Jag blir så glad! Jg sägerbara lycka till åt er! Hoppas det går bättre den här gången!
Jag har varit och klippt mig idag. Ingen drastisk förändring men kortare. Men fy sjutton hur man ser ut i frösörernas speglar. Man är blek, trist och grå. Och för att inte tala om hårfärgen, min utväxt var alldeles grön! Så morgondagens uppdrag blir att färga håret! Annars är allt lugnt som vanligt. Jäkligt skönt att det är helg igen och att man får pusta ut lite i 2 dagar. Synd bara att helgerna alltid är alldeles för korta...
Ha en bra fredagskväll alla mina bloggläsare!



4 kommentarer:

Matilda sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Urtjusigt!!!

Anonym sa...

Vad fint det blev :-) Är också sugen på att klippa håret kort men alla vill att jag ska spara håret....
Och tack, tror det hjälper om alla håller tummarna för att lillen får stanna i magen :-)

Karro sa...

Jättesnyggt!