torsdag 13 november 2008

Duktig kille

Har vi haft på jobbet idag. Han går i sjuan och var på dagsverk. Aldrig sett maken till att en människa velat jobba så. Han skulle vara där i 6 timmar och när han varit där i nästan 7 frågadejag vad han fortfarande gjorde kvar där. Han svarade: Jag vill inte sluta! Förstår ni?! Han vill jag ha som sommarjobbare! Men han kanske är lite för ung ännu.. Men det bådar gott för framtiden med en så ambitiös pojke!
Annars händer det alldeles för lite just nu.. Trååååkigt! Mina höjdpunkter i livet just nu är förutom min familj: Ensam mamma söker och bonde söker fru. Förstår ni då vad det är tråkigt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han var kvar på jobbet när jag gick hem..."Håret" skulle verkligen ha behövt ha honom som förebild!!!

Anonym sa...

Duktig kille :-) Vi har två såna tjejer nu som är riktigt duktiga, inga idiotfrågor och jobbar hårt. Vi har även haft en sån kille förut, synd att han skulle studera utomlands.