måndag 17 november 2008

Bytt hårfärg också!

Jag hade ju det som uppdrag i helgen, och det blev lite lila. Eller mycket lila kanske.. Men jag är ju inte direkt rädd för färg. Men det vet nog dom flesta som känt mig ett tag. Jag har väl haft det mesta utom blått och grått. Till och med grönt har jag haft, även om det var ett misstag. Det var när jag gick i skolan till frisör och läraren sa väl inget utan tyckte att vi skulle lära oss den hårda vägen... Men det är ju bara att göra om det så det var väl ingen större fara. Lägger upp en värdelös bild för man ser inte så bra färgen som den ser ut på riktigt, men det kanske syns lite.



Igår hade vi besök av John, och flickorna tycker ju om att busa med honom. Tänkte bara lägga upp en gullig bild när Elin kramar honom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha gulligt värre med krambilden :-)

Håret vart fint också, jag vill också göra nått men vet inte om jag vågar nu.