fredag 28 november 2008

Lilla-jul imorgon!

Och det ska jag fira med att fara på dop, och dessutom bli gudmor! Min lilla brorson ska döpas imorgon. Så det blir väl inte så mycket lillajul firande för oss. Ikväll och imorgon ska min kära make spela på Arken igen, så det är bara jag och flickorna hemma. Det är så tråkigt att vara gift med en dansbandsmusiker, för han jobbar alltid när det är något speciellt.. Men jag visste ju vad jag gav mig in på, så jag får väl skylla mig själv! Måste försöka hinna med att sätta upp lite ljusstakar och stjärnor på söndag, för före hinner jag nog inte. Det bara måste städas här före det kommer upp något juligt..
Skulle vilja fara på marknaden också imorgon, men jag tror jag måste skippa det i år igen. Blir lite stressigt innan dopet annars.
Men mina kära vänner ha en trevlig lilla jul!

Inga kommentarer: