torsdag 10 juli 2008

Ååh underbara lediga vecka!

Det är sååååå sköööönt med ledig vecka! Men första dagen är jag helt slut. Jag brukar ju ha barnen på dagis förtsa dagen när jag blivit ledig, men nu har dom sommarlov så jag får inte vila nåt extra. Men det är ju ganska tur att jag har morgontrötta barn för jag fick iallafall sova till halv nio. Det är stor skillnad mot kvart i 6 när jag jobbar. Men inte känner jag mig riktigt utvilad direkt, och det lär jag nog inte känna mig på ett tag heller. Det är full fart här nu fram till kalaset på lördag och söndag. Städa, baka och ställa i ordning. Och idag ska vi iväg på kalas till Emmas en dagiskompis, så jag hinner väl inte göra så mycket nytta idag, kanske ikväll. Men om jag känner mig rätt sitter jag som en soffpotatis då...
Nästa helg har Conny och jag ett-års bröllopsdag, tänk vad tiden går fort. Det känns verkligen inte som det har gått ett år sedan vi bytte ringar i ämbetshuset. Det blir väl inte att fira något just på den dagen, för jag jobbar, men vi ska eventuellt ut med ett annat par som firar 10 år tillsammans just vid den tidpunkten. Men det blir väl lite senare i sommar tror jag.

Inga kommentarer: