torsdag 3 juli 2008

Solen kommer när jag jobbar...

Det slår ta mej tusan aldrig fel, solen kommer alltid fram när jag jobbar och när jag är ledig regnar det eller så är det mulet och kallt. Varför har jag sån otur? Blää för att jobba igen, Men det är ju bara 6 dagar till det här passet och sen ledig en vecka och så jobb 4 dar, sen är jag ledig 4 alldeles för korta veckor. Jag lääängtar så. Men det regnar väl i 4 veckor då... Så ni vet då så från den 21 juli fyra veckor fram så regnar det!
Och nu är det bara 10 dar tills Emma fyller 4 år. Min lilla bebis är ingen bebis mera... Jag tycker inte det var så länge sen som jag var stor som ett hus och svullen som en rullande boll och väntade på att en liten krabat skulle titta fram. Och Elin som fyller två i november, det är sjukt vad tiden flyger fram. Ju äldre man blir desto fortare går åren, speciellt sen man fick barn. Snart har man väl barnbarn:) Nå, vi får väl hoppas att det dröjer ett tag ännu!
Vi har just mumsat på smultron och blåbär som barnen och deras farmor har plockat idag. Det är sommar det!!!
Emma är beredd för sommarens bad...
>

Elin visar upp sitt glada jag

1 kommentar:

Alexandra sa...

Min minsting blev ju 2 förra veckan hon! Man har inga bäbisar längre =) Och Robin fyller ju 4 just efter Emma =) kramar