tisdag 15 juli 2008

Var är sommarvärmen?

Kan inte värmen komma snart? Jag tycker det är kallt ute för att vara mitten på juli. När kan man doppa sig i havet? Jag beställer varmt i luften och varmt i vattnet till måndag (när min semester börjar) tack! Jag vill ligga på stranden, plaska i vattnet med barnen, men som det är nu kommer jag inte ens att doppa tårna.. För 2 år sen när jag väntade Elin var man i vattnet 1 juli. Nu har jag knappt vågat känna på vattnet. I och för sig lär jag inte kunna simma ändå, för spiral skulle jag aldrig ha satt in med facit i hand. Har typ blödit sen 30 oktober när jag satt in den. Ja inte trodde jag att det var så den skulle verka som preventivmedel... Jag ger den ett års chans sen åker den ut, om inte det slutar snart. Mensen ska ju försvinna helt och inte tvärtom, som för mig.
Snart är ett-års bröllopsdagen här, och vi fick en gåva av mamma och pappa i helgen. En försenad bröllopspresent. Ett jättefint vitrinskåp som dom har haft förut i deras lägenhet, som dom fick ta bort när dom måsta flytta till en mindre lägenhet. Vi har stått och dreglat över det skåpet och vi frågade för ett par veckor sen om vi fick köpa det, men nu fick vi det istället. Tack mamma och pappa! Vi har inte riktigt en bra plats för det ännu, men det får stå i vardagsrummet tills vi har renoverat köket och får en vettig plats till det. (om sisådär 10 år det vill säga)

Min älskling för 2 år sen (ville inte visa bildbeviset att jag var i vattnet, ser bedrövligt tjock ut...)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sen oktober??? Suck! Kan inte män få preventivmedel i stället, varför måste alltid kvinnor lida? Jag blir nog hellre mormon än har fasliga smärtor och blöder jämt.

Anonym sa...

Hej! Jag vet inte om jag fått din e-postadress men kan inte hitta någon. Tänkte skicka bilder vi tog när Conny spelade plus på dom där skedarna jag har :-)

Anonym sa...

Hm.. glömde att du kanske behöver min e-post :-)Det är:

saskia1919@hotmail.com

Alexandra sa...

Jag doppade mig idag =)