måndag 21 juli 2008

Ljuvliga semester!

Äntligen ledig i minst 4 veckor! Attans vad skönt! Igår var det vår bomullsbröllopsdag. Men det blev väl inte firat så värst mycket, för jag kom hem först 10 på kvällen. Men det blir väl vid ett senare tillfälle, hoppas jag.
Jag hoppas att det blir lite varmare nu än vad det varit, så man kan gå och doppa sig i sjön, någon gång under semestern. Men vi har ju alltid poolen iallafall och där har jag ju varit i redan. Sen hoppas jag även för ConnyHenrix skull att det blir fint väder den här veckan, för dom spelar ju på Club Marin. Rockoff har börjat också, men det har inte jag märkt av på annat sätt än att det har varit fruktansvärt stressigt på jobbet, med alla dessa turister som ska hyra bil... Jag kommer heller inte att gå på Rockoff alls, jag tror att jag är för gammal för det där, för det intresserar mig inte alls faktiskt. Eller så har jag bara blivit tråkig. :(

Inga kommentarer: