söndag 1 juni 2008

Jordgåbbar, mums


Ja igår spenderade jag halva dagen i jordgubbslandet och rensade och satte täckduk under plantorna. Det kommer att bli mycket gåbbar i år. Massor med blommor på plantorna, och det gör ju Emma glad eftersom hon älskar jordgubbar! Men man måste vara otränad för fy attan vad ont jag har i mina muskler idag, bara för att jag satt på huk och förflyttade mig genom att stiga upp och sedan sätta mig ner igen... Det får tyvärr bli beach 2009 istället för 2008, jag hinner nog inte bli riktigt i skick till i år... Men å andra sidan så har jag ju inte gjort så mycket för att nå det målet heller. Sen fyllde vi vår 5000 l pool med vatten, som är iskallt, och tänkte att det skulle kanske bli bada av idag men jag tror inte att det blir så mycket varmare i den idag, så jag avstår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jordgubbar har vi också lite, satte några plantor i rabatten i år :-) Angående beach 2008 så jobbar jag hårt på det även om det inte märkt på vikten. När ska jag få bort dom där 3 extra kilona och kanske 5 till? Suck!

Alexandra sa...

Jordgubbar vill jag oxå ha! Men här har jag inte planterat ett jävla dugg. Jag har inte orkat i år.
Jagha försökt kämpa me vikten men det står bara stilla. Jag tränar och går ut och går och äter inte speciellt mycket skit. Men nä, det rör sig int ett jävla dugg. Så jag måste nog göra något drastiskt snart.