tisdag 17 juni 2008

Regn i midsommar?

Det sägs att det ska regna i midsommar, men det är ju inget ovanligt. Och mig gör det egentligen inte nåt för jag jobbar ju, men det är ju synd om alla som är lediga... Nej jag är inte bitter, bara lite kanske. Idag tänkte jag fara med barnen på tivoli, men det verkar lite sådär med vädret idag också, jag hoppas att det är regnfritt ikväll bara. Jag vägrar att sätta mig i nåt på ett tivoli så vi måste göra det kvällstid när fadern i huset är ledig. Det enda som jag kan göra på tivoli är äta sockervadd och köpa lotter. Men vi var där förra sommaren och Emma älskade verkligen att åka allt som rörde sig. Vi får hoppas att farbror och tant kan följa med ikväll för farbror åker nog även han hellre än pappa...
Ja då var det snart dags för jobb igen en vecka. Men jag ska bara jobba 2,5 vecka innan jag går på semester den 21 juli, jag läääääängtar sååååååå!

Inga kommentarer: