onsdag 25 juni 2008

Utskälld av chefen

Ja ibland önskar jag att jag kunde säga ifrån lite när man får chefen på sig. Idag 10minuter före jag skulle gå hem kommer chefen och säger att jag måste fara till kantarellmacken och fixa att det går att ändra priserna på den nya ST1 stolpen. Men då sa jag att jag kan inte för jag måste hämta barnen från dagis, så jag hinner inte. Men det skulle jag tydligen inte ha sagt för då kom ju världens utbrott. Nej ni gör ju ingenting här, att jag ska måsta kolla allting själv osv osv... Å jag bara satt där tyst som en mus som vanligt och tog emot skit, fast jag vet att han hade fel, eftersom jag knappt hunnit gå å pissa ens under dagen och han kunde ju ha tittat i nyckelskåpet, att det fanns typ 10 nycklar av 60 där, så jag tror faktiskt jag gjort annat än rullat tummarna idag...Fyyyy faaaaaaaaaaan vad skönt det är att jag har ledig vecka nu. Skulle jag ha måsta jobbat en dag till hade jag nog fått magsår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vilken chef! Hur gammal är han egentligen? En chef ska väl kunnqa behärska sig lite bättre. Han kan dra dit pepparn växer... kram