tisdag 24 juni 2008

Pust, stånk och stön....

Usch, vad trött jag är! Jobbat hela midsommar med full stress. Man skulle ju kunna tro att det inte finns en människa som skulle hyra bil på midsommardagen med tanke på att dom flesta är kanon på midsommarafton (utom såna som jag som måste jobba då), men ack så fel den tanken var för det tog till och med slut på bilar att hyra ut. Och sen då söndagen när alla dessa som jag hyrde ut på lördagen kom tillbaka. Jag tänker verkligen inte jobba nästa midsommar! Dessutom så fick jag ont i halsen på lördagen, och söndagen när jag vaknade kunde jag knappt svälja... Allt på en gång bara! Nu längtar jag om möjligt ännu mer till min semester! Jag hoppas att det kommer att vara varmt och fint väder då så att man kan fara med barnen och simma lite.

Inga kommentarer: