torsdag 19 juni 2008

Min nya frisyr!


Jag fick ett infall i tisdags kväll att jag skulle fara å klippa mig. Så på onsdag morgon ringer jag till en salong i Godby, som jag aldrig varit till, och bokar tid. Och slutresultatet kan ni se på bilden. Jag är faktiskt jättenöjd, men jag kunde även tänka mig att ta det lite kortare faktiskt. Men jag tyckte steget var ganska stort ändå med tanke på att jag odlat i hundra år... Jag hade ju tänkt att om jag gifter mig någon dag så skulle jag ha långt hår som man kunde sätta up i ett fint arrangemang. Gift mig har jag men hade jag en uppsättning? Nej det blev ju inte riktigt det bröllopet man hade drömt om sen barnsben, men jag är nöjd ändå. Jag kommer ändå alltid att minnas dagen med glädje!

3 kommentarer:

Karro sa...

Jag saknade dig också, eller er alla. Vi har alltid haft så trevligt när vi gjort saker tillsammans tycker jag. Ta hand om varandra ni har en fin relation till varandra alla ni där borta i skogen!

Matilda sa...

Skitfint! Frisyren passar dig perfekt!

Anonym sa...

Det blev ju jättefint :-) Och det är faktiskt inte ett stort pampigt bröllop som är viktigast utan att man har hittat någon man vill gifta sig med. Sen är det ju så klart kul att ordna bröllop men det är ganska mycket jobb också...
kram