fredag 27 juni 2008

Sovmorgon.

Ja det trodde jag att jag skulle få idag men nej, Emma vaknade tjugo över 7 och ville ha sin förbenade "bagge". Så det var bara och stiga upp då. Idag ska vi in till storstan till mamma och hålla henne sällskap. Pappa är i Uppsala och har varit på undersökning för hjärtat. Dom skulle väl se om dom kunde spränga nån tilltäppning i nåt kärl, men det gick inte. Det blir operation i augusti i stället.. Tydligen var det ena kranskärlet helt igenkalkat.. Jag tycker det låter allvarligt och att dom borde operera direkt men tydligen inte. Jag hoppas det blir bra till slut! Pappa får väl ta det lugnt hela sommaren bara, men det brukar han ha svårt att göra...

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej på dig! Jasså du bloggar du med, verkar ju kul det här! :) Hoppas allt är bra med dig och hälsa mamma och pappa och broder! Hörde att Kalle skulle t uppsala, mamma hade visst pratat m Hjördis om hennes berömda rabarbersaft :) Hälsa honom så mycket att han ska ta det lungt och sköta om sig! Å ge dom båda en kram från mig! Kram till dig med!