onsdag 4 juni 2008

Jobb igen, suck!

Usch imorgon är det dags för jobb en vecka igen. Jag har inte någon lust alls. Tänk vad skönt det skulle vara om man fick ha semester i 3 månader juni, juli och augusti.. Skulle jag ha råd skulle jag ta tjänstledigt hela sommaren, jag får väl göra det när jag har vunnit på lotto:) Det vill säga aldrig! När jag har varit mammaledig på somrarna så har man inte riktigt haft tid att njuta av sommaren och förra sommaren när jag var ledig så var det ju inte riktigt nån sommar att hurra för.. Nu är barnen lite större och man kunde kanske njuta lite mer av solen och värmen. Nåja, jag får hoppas att det är fint på min semester iallafall.
Nu ska jag smörja in mig och sätta mig på altan i solen och se om jag blir lite beige eller mest bara röd... Ha en bra sommardag alla!

Inga kommentarer: