måndag 15 september 2008

Bröllop!

Bröllopet var så fint och speciellt bruden! Hennes underbara klänning och blombukett och frisyren, allt var perfekt. En oförglömlig kväll för alla som var där! Jag var bara så fruktansvärt trött, gick och la mig vid halv ett på fredag kväll och steg upp halv 6 på lördag morgon, lite för lite sömn för att kunna hålla igång halva natten. Så det blev ganska lugnt för mig, och en rätt så tidig hemfärd. Men jag tror inte resten av gänget blev kvar så mycket längre heller. Jag tackar er Thomas och Camilla för en trevlig dag och hoppas ni får leva lyckliga i alla era dar!!!!









Lite mer bilder finns här:http://picasaweb.google.se/Jessica.Sahlin/ThomasCamilla#

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för allt hårt arbete du lagt ner på sånghäftet och allt. Det va jättefint! Väntar nu på bilder från alla, har fått lite redan från min tärna men måste ju ha en riktigt bra bild att sätta i ramen jag fick. *snörvel*
Vi är hemma idag och hostar tillsammans ;-)