torsdag 25 september 2008

Nya jobbet!

Ja då har jag jobbat 4 dar med dom nya arbetsuppgifterna. Det har väl gått sådär... Det är faktiskt jättesvårt att veta hur mycket man ska beställa in av alla varor. Men det går väl bättre när man hållit på ett tag med det. Jag känner mig alldeles ofattbart osäker... Jag hoppas det känns bättre snart annars börjar jag nog ångra mig att jag bytte jobb!

Annars händer det väl inte så mycket, man hinner inte med så mycket när man jobbar. Man stiger upp, far på jobb, jobbar hela dagen, stressar till dagis och hämtar barnen, lagar mat och diskar, lägger barnen, ser på tv en timme ch går och lägger sig. Kul liv! Är det såhär det kommer att vara nu till man går i pension?!? Då kan man ju inte kalla det för att leva livet i alllafall.. Suck! Är det fler än jag som känner såhär?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp. Det känns som om det bara finns måndagar och fredagar. Men man får njuta av livet små guldkorn.
Milla

Karro sa...

Ibland känns det som tråkig vardag, men jag livar upp det med hundträningar, skogspromenader, vänner och mycket annat. Bara fantasin sätter gränser!

Anonym sa...

Jo, jag funderar mycket på mitt jobb och på vad jag verkligen vill göra just nu. Jobbet är alltid jobbet så jätteroligt är det ju inte alltid. Och med ett nytt jobb så säger jag bara att man lär sig! Herregud, jag har gått från tystlåten folkskygg människa till babblande käck säljare ;-)