fredag 19 september 2008

Jag har blivit faster!

Det går undan här i familjen! I onsdags kväll fick jag veta av min bror att han skulle bli pappa, och imorse kom min brorson.. Det är väl lite krångligt där pga att dom inte är tillsammans, och det var väl en olycka. Men det är lite sorgligt att man inte fått veta nåt förrän nu. Jag har så längtat efter att mina barn ska få kusiner och nu vet jag inte riktigt om jag ska berätta nåt för dom.. Jag vet ju inte om vi får träffa grabben så mycket, men vi får väl se hur det blir. Han kom klockan 9 i morse och vägde 3940g och var 52cm lång. Jag hoppas jag får träffa underverket snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj! Vilken överraskning, allt går väl inte alltid som man tänkt sig. Har också en brorsa som inte direkt alltid har allt ordnat för sig. Hoppas Emma och Elin åtminstone får se sin kusin någon gång :-)