onsdag 17 september 2008

Sista dan på jobbet som biluthyrare :( / :)

Känns lite vemodigt att avsluta så abrupt, på måndag är jag ansvarig för varorna i butiken. En helt annnan sak än bilar... Men som sagt jag är ledig alla helger och det ska bli så sköööönt. Det blev ju byte lite tidigare än väntat, skulle ju ha vart ca en månad till på biluthyrningen. Men hon som jag ska vikariera blev sjukskriven fram till hon blir mammaledig. Hoppas att allt går bra för henne! Dom ville helst att jag skulle börjat imorgon men jag orkar inte det nu och dessutom har jag lite jag behöver göra innan jag jobbar alla vardagar och aldrig hinner göra några ärenden. Ska fara in till stan imorgon igen och prova ut glasögon.. Känner mig lite gammal när man måste ha läsglasögon... Men jag är ju 30+ så det är j rättså gammalt. Det tyckte man iallafall när man var 10 år.

1 kommentar:

Karro sa...

Då det är det som är ditt nya jobb :) Jag har undrat lääänge.