måndag 1 september 2008

Helgen i arbetets tecken...

Hela helgen har jag jobbat och slitit, och det känns idag. Har ont i hela kroppen, trött och fruktansvärd huvudvärk. Har haft ont i huvudet nu i 2 dygn och den vill inte ge med sig. Men jag tror att det kommer från nacken och axlarna, så jag tror att jag måste be min man massera lite ikväll. Kanske det släpper då. Annars är det ögonen, jag har tänkt i typ ett år att jag ska beställa tid till optiker men det har bara inte blivit av... Det känns som jag inte ser något mer, allt är suddigt och jag får kisa hela tiden. Måste ringa imorgon! Ska även till tandläkaren på årskontroll imorgon. Jag tror att det blir en rotfyllning igen, usch vad jobbigt! Och dyrt! Men man ska väl inte klaga, man får väl skylla sig själv när man inte använder tandtråd alla dagar och äter alldeles för mycket godis. Och då är det ju inte bara tänderna som blir lidande utan även byxorna som känns mer trånga för varje tvätt...
Och inget fyrverkeri blev det för mig heller, men däremot såg jag på sex and the city filmen. Och den var underbar, jag skrattade och grät om vartannat. Och jag skulle kunna se den idag igen! Så bra var den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan få förbannat ont i huvudet om man ser dåligt, och är man trött blir det oftast värre. Så kolla upp det!
Nu är det bara jag som inte sett "Sex and the city"-filmen... måste se :-)

Karro sa...

Jag vet en akupressurpunkt på handen (mellan tummen och pekfingret på vänster hand, där ska man tryckta och då lättar huvudvärken. Funkar ibland iaf :)