måndag 8 september 2008

Pust!

Jag sitter nu på Connys jobb och har klistrat och klippt och kopierat allt material till sångbladet. Det har typ tagit alldeles för många timmar.. Nu är det bara att köpa papper och kopiera över det på dom. Jag hoppas att det blir bra, att jag inte måste göra om det igen. För det känns lite stressigt nu, det ska åka med till Sverige på onsdag morgon, har jag tänkt. Nu är det bara presenten och Emmas klänning som behöver fixas, sen borde jag kunna ta det lite lugnt igen. Och förresten så har jag även kortet till brudparet jag måste fixa, det kommer väl också att ta en stund. Mycket pyssel blir det. Men jag tycker ju det är kul och jag får väl skylla mig själv, för jag har ju vetat om det här i flera månader. Varför ska man alltid vara ute i sista minuten med allting?

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför man alltid ska vara ute i sista stund? För att det är då adrenalinet sätter fart på en ;-)