söndag 28 september 2008

Hoh, hoh...

Helgen har varit lite tung.. Först 4-årskalas på lördag på dagen, sen 60-årskalas på kvällen. Och idag har vi städat rejält här i svinstian. Och möblerat om lite i "sovrummet". Men jag känner mig bussigt less på det här, det känns som det aldrig blir bra. Jag vill ha ordning och reda hela tiden inte bara ha det 30 minuter efter städning. Men barnen oredar ner med en gång. Jag vill ha en enplansvilla, så dom kan ha sina rum att va i och inte släpa ner allt igen när man just har burit upp det till deras lekrum. Bläääää. Skulle jag ha pengar skulle jag skaffa mig ett nyckel i handen hus, för det finns inte tid och ork att göra nåt själv...
Och idag har min rygg varit rent jävlig, har inte kunnat komma upp från soffan knappt, och har jag böjt mig ner har jag knappt kommit därifrån. Kanske dags att fara till farbror doktorn?!?
Jobb imorgon igen då, sen hem och fira min älskling som fyller 32 år. Gamla gubben :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort grattis till gamla gubben! ;-) kramar från Camilla