onsdag 10 september 2008

Uppdraget slutfört!

Japp då var jag färdig med sånghäftet! Skönt efter många timmars pill. Tyvärr hann jag ju inte färdigt till svärmor åkte iväg, men då blir det ju en överraskning för paret itället.
Imorgon är det jobb igen. Men bara 2 dagar sen ledig 2 och jobb 3 igen, sen är jag ledig en vecka igen. Sköönt! Jag slipper en helg iallafall. Annars händer det väl inte så mycket, men har ycket att stå i inför bröllopet. Färga håret tänkte jag (känner mig lite tråkig i solblekt råtthår), köpa present, fixa kortet, packa för mig och Emma, packa för Elin som ska till mormor och morfar, köpa strumpbyxor eller tights av nåt slag (jag tror det kan bli lite kallt i en kort klänning), hitta på nåt att ha upptill ovanpå klänningen (även där blir det lite kallt), ja listan blev lång och bara några få timmar på mig. Bläää, vad tråkigt att ha en massa måsten. Och det här vädret gör mig inte direkt pigg heller. Solen var är du?

1 kommentar:

Anonym sa...

snälla, säg till om du hittar solen...:-) Saknar den jag med...