onsdag 27 augusti 2008

Dagisbesök och jag har fått det andra jobbet!!!!

Idag har vi varit till dagis och hälsat på. Det var inga problem med Emma, hon busade på som vanligt, men Elin var desto blygare. Jag hoppas det går bra imorgon, att hon inte gråter så mycket när pappa ska lämna dom... Som sagt det är tur att det inte är jag, för mitt hjärta skulle gå sönder om dom skulle gråta... Men det är väl bara naturligt.
Igår var vi till Lemland och hälsade på Emil och gänget. När vi for i bilen så sjöng Emma: Jag älskar Emil, jag älskar han som han är. Jag ska gifta mig med Eeemil, tralalalla... Är det inte lite tidigt? Vart ska det här leda? Usch för tonåren när dom riktiga pojkbestyren kommer. Det är tur att man har några år till att förbereda sig lite. Jag blev klippt, men det blev inget annorlunda än sist, kanske lite kortare bak. Men det är så skönt med kortare hår. Emma brukar dock säga att det var finare när jag hade långt hår. Och det är nog på grund av att alla prinsessor har långt fint hår... Fast Snövit har ju page, kanske jag ska påpeka det nästa gång.
Imorgon är det dags för jobb en vecka igen, men det är inte långt kvar förrän jag börjar jobba måndag till fredag. Guuud så sköööönt! Jag får var hemma när alla andra är lediga!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Håret va jättefint :-) Och Emma sen, hon blir nog lika stor diva som mina syskonbarn är... suck!

Anonym sa...

Glömde gratulera för jobbet :-) Hoppas det känns bra.