fredag 8 augusti 2008

Regn ute, regn i mitt hjärta...

Regn och tråkigt väder, mörkt och trist, men det stämmer överens med hur jag känner mig nu... Tänkte iallafall att jag skulle lägga upp lite bilder på vårt kommande sovrum.


Så här såg rummet ut i april förra året när vi hade rivit ut all spännpapp.


Conny och min pappa tapetserar för fullt.


Mamma applicerar klister på tapeten.


Elin beslöt sig för att ta en vilopaus i allt slipdamm...


Så här blev slutresultatet med lila tapeter och målat tak, nu är det golv och golvlister kvar.

3 kommentarer:

Karro sa...

Jättesnygga tapeteter! Du får komma till mig och vara ledsen, här behöver man inte hålla inne något för barnens skull!

Anonym sa...

Fint med lila :-)

Anonym sa...

Hallå där;-)!
Hoppas det slutat regna i hjärtat på dig nu när det i regnar ute mer heller..:-) (för stunden iaf...)

Hittade hit så bara måste skriva några rader förstås.
Kram på er
//Erica (Berndtsson :-))