lördag 16 augusti 2008

En kväll i ensamhet...

Men tyck inte synd om mig, jag tycker det är skitskönt att få vara för mig själv ibland. Inte för ofta, men ibland. Jag vet att det finns personer som får panik att vara ensamma, men vänta tills ni blir föräldrar, då kan man nästan göra vad som helst för att vara själv en stund. Ta hand om sig själv, måste inte bry sig om något annat än vad man själv vill göra. Men visst, jag saknar mina barn också... Dom for till farmor igår kväll och kommer hem imorgon på förmiddagen. Sen far vi till Vårdö för att lämna dem där hos mormor och morfar, för gott folk nu är semestern slut och jobbets allvar börjar på måndag igen! Suck och stön!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Visst är det underbart att få vara för sig själv ibland? Fast nu när man jobbar natt så skulle man göra vad som helst för att få krypa ner i sängen med man och barn =)